Ярослав Макітра: «Кандидат має працювати кандидатом!»

У передостанній тиждень стажування відбувся справжній майстер-клас про планування, структуру, стратегії й тактику політичної кампанії кандидатів, що балотуються на виборах різних рівнів, який провів політтехнолог Ярослав Макітра. Однозначно, інтерни були готові почути правду про те, як формується реальна політична передвиборча кампанія, а тому, пан Ярослав не скупився на цікаві розповіді, докладні пояснення про актуальну тему для присутніх на лекції.

Першочерговим є оточення кандидата, розробка стратегії, тактики кампанії. Поруч з ним має бути помічник, що дбає не тільки про організаційну роботу, планування зустрічей, акцій, заходів, але й про психологічний стан кандидата. За словами Ярослава, важливо, щоб кандидат працював кандидатом і його робота була зосереджена на найважливішому – вподобаннях виборців.

Очолювати перевиборчу кампанію повинен керівник кампанії. Окрім того, до роботи мають та можуть бути залучені й інші фахівці, зокрема: група консультантів, юристи, PR, аналітики, фінансист, безпека тощо. При цьому не варто недооцінювати роль указаних вище спеціалістів, оскільки саме вони забезпечують якісну, клопітку роботу, яка є запорукою перемоги.

Окремо пан Ярослав присвятив увагу польовій та організаційній стратегії, якою керує начальник штабу. До польової структури входять, до прикладу, районні штаби, домові округи, сільські або ж кущові. У їх роботі головне – це поширення та реалізація інформації, а також збір зворотної інформації, оскільки важливий саме подвійний процес, де є віддача. Організаційна стратегія, як зазначив гість, включає організацію заходів як за участі кандидата, так і без нього.

З паном Ярославом поговорили також й про політичні міфи. Зокрема, мова йшла про конкуренцію на виборах і що з нею робити. Політтехнолог пояснив, що без грамотної білої роботи перемогу здобути дуже важко і сьогодні саме правда є дієвим методом, а брехня або наклепи на інших кандидатів майже не працюють. Однак, у будь-якому випадку, кандидат повинен бути готовим до критичних ситуацій та вміти правильно на них зреагувати, а інколи промовчати.

На превелике здивування інтернів, політтехнолог розповів, що нині виборця важко підкупити подарунками чи пайками, а тому кандидату варто старатися утілювати мотиваційні проекти в полі закону та з максимальною обережністю.    

Під час зустрічі пану Ярославу вдалося привідкрити таємницю багатьох «підводних каменів» передвиборчої кампанії, також, як зазначив сам політтехнолог, завдяки допитливій аудиторії він відкрив й для себе те, над чим раніше й не замислювався.

lavrynenko.jpgМар’яна Лавриненко,
інтернка Головного юридичного
управління Апарату ВРУ

Українська

Informational Support

  

 

 

 

Social Media